اره اینجوریاس






















Blog | Profile | Archive | Email | Design by | Name Of Posts


خنده ی تو

تاجایی ک بتونم میخوام شاد باشیم

ی دخترم

ی دختر مغرور

ن بخاطر پول ن بخاطر......

ی دختر ک اگه  بمیره هم حاضر نیستم

ب اجبار کاریو انجام بده

ی دخترم ک تاالان هرکاری ک دوس داشتم کردم

هرکاری

ی دخترم ک فقط بقیه رو حرص میده

ی دخترم ک مردن وزنده بودنم برام فرقی نداره

ی دخترم ک تاحالا فقط ی جا کم اوردم

فقط یجا گفتم هرچی شد بشه

ی دخترم ک تاالان فقط همون جا کوتاه اومدم

اونم گذشت

الان خیلی وقته

ک گذشته از اون زمان

من اون دختر دیگه نمیخوام مثل قبل بشم همونی ک بودم

بیخی

فقط خواستم ب اونی ک گفت چرا مغروری بگم

مغرورم چون دخترم

مغرورم چون

ن تو ن .......برام هیچ اهمیتی ندارین

من ی دختر مغرور شیطونم ک اگه ب خودم باشه

همین الان بدون در نظر گرفتنم بقیه

دنیارو مال خودم میکنن

ی دخترم ک فقط خوش بودن برام ملاکه

ی دخترم ک خودمو ودوستامو فقط عشقه

پس بقیه لطفا چرت و پرت نگین حوصله نی



نظرات شما عزیزان:

شهاب الدین
ساعت0:43---15 دی 1394
وبلاگت خیلی قشنگه .یه طوری گفتی که اشک ادم رو در میاره .یه چیزی مگم همه بگن امین خدا نکنه کسی بغض کنه
اصلا خدا نکنه کسی ناراحت باشه
تا شاد بودن هست چرا غم و ناراحتی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در پنج شنبه 21 آبان 1398برچسب:,ساعت12:49توسط mahdis | |